Sklep Komfort w kieleckiej Galerii Echo otrzymał tytuł „Best Shop Concept” w kategorii „remodeling”. Otwarty w styczniu tego roku salon był pierwszym, który sieć zaaranżowała zgodnie z nowym konceptem. Twórcą jego projektu jest pracownia Schwitzke Górski.
Elegancki i nowoczesny wystrój sklepów to jeden z głównych elementów zmian wizerunkowych, które sukcesywnie wdraża sieć Komfort. Nowy wygląd zyskują zarówno nowo otwierane sklepy (oprócz Kielc m.in. również we Wrocławiu, Poznaniu czy Krakowie), jak i istniejące, które w wyniku przebudowy dostosowywane są do nowych standardów.
Pierwszy z nich otwarty został w styczniu tego roku w kieleckiej Galerii Echo i to właśnie on otrzymał tytuł „Best Shop Concept” w kategorii „remodeling”. Nagroda, przyznana Targach Wyposażenia, Technologii i Usług Dla Handlu RetailShow, trafiła w ręce pracowni Schwitzke Górski, którą Komfort zaprosił do współpracy przy tworzeniu tej realizacji.
Nowoczesne, jasne wnętrze sklepu w Galerii Echo mieści nie tylko doskonale wyeksponowaną ofertę podłóg i pokryć podłogowych, ale również szereg praktycznych udogodnień dla klientów. Wśród nich m.in. ekrany multimedialne czy stanowiska edukacyjne, w których można poznać oraz porównać cechy i właściwości produktów (m.in. sploty wykładzin, parametry paneli poszczególnych klas).
W centralnym miejscu sklepu znajduje się strefa doradcy - specjalnie zaaranżowana, otwarta i pozbawiona barier architektonicznych przestrzeń, w której klienci mogą zapoznać się z materiałami handlowymi, poznać aktualne trendy, skorzystać z porad doradców, a także napić kawy.
To wszystko sprawia, że sklep jest miejscem, w którym klient z pomocą ekspertów dokonuje wyboru produktów w otwartej, jasnej i czytelnej przestrzeni sprzedaży, a monochromatyczna stylistyka sklepu służy podkreśleniu walorów produktów, przejrzystości komunikacji oraz rozpoznawalności marki.
Best Shop Concept
Ideą konkursu jest przedstawienie i nagrodzenie najciekawszych konceptów sklepowych w różnych formatach, które wyróżniają się zarówno pod względem estetycznym jak i użytkowym. Oceniana jest spójność i jednocześnie unikalność konceptu, zastosowanie unikalnych rozwiązań oraz design. Do konkursu mogły być zgłaszane sklepy w siedmiu kategoriach, które działają na terenie Polski i zostały otwarte w ciągu ostatniego roku. W skład Jury wchodzą m.in. przedstawiciele firm doradczych, pracowni architektonicznych i organizacji branżowych. Oficjalne ogłoszenie wyników Konkursu i wręczenie statuetek laureatom odbyło się 18 listopada br. podczas RetailShow Afterparty.
Sklepy Komfort
Komfort to numer jeden na rynku w dziedzinie aranżacji podłóg. W ofercie znajduje się szeroki wybór podłóg: paneli, podłóg drewnianych, wykładzin dywanowych i elastycznych oraz dywanów. Sieć sprzedaży obejmuje ponad 100 sklepów stacjonarnych oraz sklep on-line na www.komfort.pl. Firma zapewnia również profesjonalne doradztwo oraz szeroki wachlarz specjalistycznych usług dodatkowych. Według najnowszego rankingu Rzeczpospolitej Komfort jest „Najmocniejszą Polską Marką 2015” w kategorii „Handel”. www.komfort.pl
Schwitzke Górski Sp. z o.o.
Pracownia projektowa Schwitzke Gorski jest uznanym specjalista w zakresie projektowania, aranżacji i wykańczania powierzchni komercyjnych i handlowych. Jest częścią grupy Schwitzke posiadającej oddziały w Düsseldorfie, Berlinie, Paryżu, Dubaju i Krakowie.
Mottem pracy biura jest „Dobry projekt podnosi wartość marki”. www.schwitzkegorski.pl
KOMFORT
WIĘCEJ INFORMACJI z firmy KOMFORT (PRESS BOX)
Link do strony artykułu: https://ww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/nowy-koncept-sklepow-komfort-nagrodzony